Verbeter je verkoopsucces met PIM-systemen
Met Product Information Management, oftewel PIM, verrijk je jouw productinformatie. Met een PIM systeem heb je een centraal overzicht van je productdata. Deze data kun je vervolgens moeiteloos verspreiden naar al je verkoopkanalen. Met onze expertise in PIM-systemen bieden we uitgebreide oplossingen voor een ultieme klantbeleving, volledig aanpasbaar aan jouw wensen.
Lees meer over deze klanten
Araco
Samen optrekken, samen ondernemen
Waarom een PIM-systeem?
- Centraal overzicht: Alle productinformatie wordt centraal opgeslagen, waardoor je een gestructureerd en compleet overzicht hebt van al je producten.
- Gebruiksvriendelijk: Het maakt het beheer van productinformatie efficiënter doordat je wijzigingen op één plek kunt aanbrengen en deze automatisch worden doorgevoerd op alle verkoopkanalen. Dit bespaart tijd en vermindert handmatige fouten.
- Verbeterde klantbeleving: Met meer gedetailleerde en nauwkeurige productinformatie kunnen klanten beter geïnformeerde aankoopbeslissingen nemen, wat leidt tot een verbeterde klanttevredenheid en -loyaliteit.
- Flexibiliteit: Je kunt productinformatie aanpassen en personaliseren op basis van de specifieke behoeften van verschillende verkoopkanalen en doelgroepen.
Samen verder met PIM
Friday is gespecialiseerd in het implementeren van PIM-systemen. We ondersteunen je graag bij het ontwikkelen van jouw strategie, het inrichten van PIM voor je assortiment en het ontsluiten van je gegevens naar de gewenste kanalen.
Neem contact op
Wil je meer informatie over een PIM systeem? Of wil je een demo aanvragen om te ervaren of een PIM systeem bij jouw bedrijf past? Neem gerust contact met ons op.
We denken graag met je mee welk software het best bij jou past.
Work today. Lead Tomorrow.
Met onze 80+ digital natives hebben we alles onder één dak: strategy, data intelligence, brand & experience, development en marketing. Of het nu gaat om een complete digitale infrastructuur of een specifieke expertise; we zijn het verlengstuk van onze klant, op welk digitaal gebied dan ook. Als we maar samenwerken, want samenwerken met ons is niet vrijblijvend. Als digital partner zijn wij namelijk niet de typische ‘andere kant van de tafel’. Wij werken niet voor jullie, maar met jullie.